czwartek, 14 marca 2013

Murzynek kokosowy

Murzynek to moje wspomnienie dzieciństwa. Moja mama piekła tylko dwa ciasta: sernik z rodzynkami,  bez (bez grama ciasta, sam ser ;) no i murzynka właśnie. Nie jestem pewna ale chyba na górze była równo rozprowadzona, błyszcząca polewa czekoladowa. Następnym razem wezmę to pod uwagę, teraz zapomniałam i posypałam cukrem pudrem :)
Dzisiaj inna wersja:  Murzynek Kokosowy :) 


Przepis już od dawna czekał w kolejce do wypróbowania, a pochodzi z tego oto bloga kulinarnego :)
Nie będę go tutaj kopiowała, odsyłam do Autorki :)


Ciasto jest pyszne i ląduje w folderze: sprawdzone przepisy :)


A Wy? Macie takie słodkie wspomnienia z dzieciństwa? Jakieś ciasto lub deser, który jadaliście tylko wtedy, a teraz odszedł w zapomnienie? Może czas wrócić do dawnych smaków?

*****
 Chciałam Was również zachęcić do polubienia mojej strony na FB :)
Po prawej stronie umieściłam baner :)
*****
życzę Wam miłego wieczoru :)
pozdrawiam,
aneta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...