piątek, 22 czerwca 2012

Powrót :)

Z wielką przyjemnością wracam na stare śmieci :)
Podczas mojej długiej nieobecności dostałam kilka propozycji dotyczących odkupienia (?!) mojego bloga. Jednak czułam, że różnego rodzaju zawirowania w końcu się skończą i będę znowu mogła robić to co lubię :)  W dodatku uświadomiłam sobie ile ten blog dla mnie znaczy. Nie można go wycenić. Przedstawione tutaj przepisy to dla mnie nie tylko zwykłe receptury - to przede wszystkim mnóstwo przeróżnych wspomnień :) Tych lepszych i gorszych, bo kuchnia moim azylem, zarówno gdy jestem szczęśliwa, jak i wtedy gdy muszę odreagować.

Od wczoraj intensywnie przeglądam moje ulubione blogi, do których linki umieściłam z prawej strony. Serdecznie polecam - na każdym znajdziecie przeróżne pyszności :)
Cudownie jest znowu poczuć ten zapał do eksperymentów kulinarnych :)
Sprawdziłam licznik wejść na stronę i jest mi niezmiernie miło, że nadal tutaj zaglądacie :)

Pozdrawiam serdecznie,
Aneta

ps. ku pamięci ;)
stary szablon:

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...